Selamat Datang Ke P.C.A Solusi Percetakkan Online

 Saya ucapkan selamat datang dan salam perkenalan kepada pengunjung kami.
Untuk pengetahuan pengunjung yang kami hormati perkhidmatan kami telah beroperasi selama hampir lima tahun bermula pada tahun 2009. Operasi kami bermula secara offline memberi khidmat mencetak Custom Album hanya kepada kenalan dari komuniti Juru Foto di sekitar lembah Kelang.

 Menyedari khidmat percetakan Custom Album secara Online dapat membantu mempermudahkan urusan percetakan maka laman ini diujudkan bagi memenuhi keperluan terutama kepada mereka yang mahu menjimatkan pelbagai kos.

Selain Percetakan kami juga menjalankan khidmat Fotografi,Videografi, dan Pengiklanan dibawah Syarikat Image Creative Niaga No. Pendaftaran (002097163-P) 

Kami mahu bersama anda membangunkan industri Fotografi Tanahair supaya sampai ke tahap yang lebih baik dimasa akan datang.

Yang Benar.
HalidMasri
P.C.A Founder.

Pesanan Dari Editor P.C.A

Kebelakangan ini semakin ramai yang menggunakan khidmat kami untuk print custom album, Terima Kasih tidak terhingga kerana memberi kepercayaan kepada kami.


Namun begitu terdapat beberapa masaalah yang sering timbul, terutamanya berkenaan saiz design yang tidak mengikut ukuran sedia ada yang telah ditetapkan untuk design custom album.

Akibat tidak mengikut ukuran yang ditetapkan, pihak kami terpaksa membuat pembetulan untuk menyelesaikan masaalah ini. Sebenarnya bagi pihak Printcustomalbum.blog(P.C.A) kami tidak ada masaalah untuk membuat mana-mana pembetulan, kerana kami akan mengenakan bayaran tambahan bagi setiap kerja yang dilakukan.

Tetapi masaalah sebenar ialah apabila design itu perlukan pembetulan ianya akan mengambil masa, menyebabkan kelewatan.

Disini saya sebagai orang yang bertanggungjawab menguruskan segala perkhidmatan yang disediakan di P.C.A, ingin Memperingatkan kepada semua pelanggan atau bakal pelanggan yang kami hormati agar mengikut ukuran yang sedia ada untuk mengelakkan anda di kenakan bayaran tambahan dan untuk khidmat printing yang pantas bagi meninggkatkan kualiti perkhidmatan kita kepada pelanggan.



Sekian Terima Kasih.



Tiada ulasan:

BORANG PESANAN

Name:
Email Address:
Address
Mobile Phone Number
Hot Tex Yes
No
foto texture Matt
Glossy
Page
Size
Stamping (bahagian sisi) Black
Lazer
Silver
No Stamp
Cover type
Special Intruction

Get your own free form like this one.